З ПЕРШИХ ВУСТ: Як в білоцерківській СТО “Bosch” персонал хамить клієнтам

У вихідний так важко працювати, так?

Електронна книга скарг Білої Церкви” публікує скаргу автовласника Андрія, який на свою голову завітав до іменитого СТО в Білій Церкві. Там на нього чекали двоє менеджерів, які очевидно, не працюють на підвищення репутації.

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Сьогодні вранці завітав до сервісної станції Бош Сервіс , що на Київській 50А . Звернувся до менеджера за допомогою в ремонті автомобіля, той не відводячи очей від монітору, вдаючи сильну зайнятість повідомив, що прийде напарник і все зробить.

За пару хвилин появився напарник, взяв до рук техпаспорт, по-діловому почав оформлювати заявку на ремонт, після того як я повідомив свої ПІБ та номер телефону, цей пан зажадав ще і інформацію про мою прописку, місце проживання. Мені задалося, що інформація де я живу, мій ІНН, серія та номер паспорту та інші дані, не відносяться до теми мого ремонту на СТО Бош- Сервіс про що я одразу повідомив менеджера. Тобто ти машину ремонтуй, а не базу даних створюй. Моя прописка – не таємниця, але хоч згідно Закону про персональні дані, поясніть для чого вам мої особисті дані, прописка та інше. Чоловік, у фірмовій куртці Бош на хвилину “підвис”, (не звикли вони, до такого, з боку клієнта) і одразу вибіг з торгового залу (певно порадитися, як же поступити з цим грамотним – тобто зі мною).

За хвилину цей менеджер повернувся і з піднесенням, як верховний суддя виніс мені вирок – ми, тобто СТО Бош-Сервіс обслуговувати Вас не будемо, шукайте собі інше СТО .

Розуміючи, що втрачаю час я вже готовий продиктувати де я живу, де працюю, скільки заробляю і т.д, тільки відремонтуйте машину – мені їхати потрібно, але це чудо заявило що, я вільний, до побачення!

Зрозуміло, що буквально за 200 м . поряд інше СТО (не таке пафосне, без прапорів і надутих менеджерів, без допиту), за півгодини відремонтували мені машину і я щасливий поїхав у справах.

Але, осад залишився: я в авто-бізнесі 20 років, пам’ятаю становлення СТО Бош- Сервіс, як ця станція находила клієнтів і завойовували свою нішу на ринку послуг нашого міста. Не хотів я говорити тим двом недоменеджерам, що хлопці ви крадете гроші у свого власника з кишені такими відношення до клієнта.

Хочу звернутися до власника СТО Бош- Сервіс: коли Ви підводячи фінансові підсумки і бачите зменшення реалізації, чи клієнтів – знайте, у цьому винен Ваш персонал!”, – написав він.

Електронна книга скарг Білої Церкви

"Електронна книга скарг Білої Церкви" - віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми і журналістами, які шукають таких людей.

Читайте також